wtorek, 11 czerwca 2013

Czarno-fioletowy kosmos :)




 Tym razem coś ciemniejszego. Nie wiem dla czego, ale kojarzy mi się to z kosmosem :) 

Zaczęłam od czarnego. Lakier REVLON  odcień 880. Mam kilka lakierów tej firmy i nie jestem z nich zadowolona. Są rzadkie i trzeba nakładać po kilka warstw. Do tego kosztują coś ok. 5-6 funtów, nie są warte swojej ceny. 


Następnie gąbką nałożyłam fioletowy kolor.
Ten lakier znalazłam w zbiorach mojej mamy. Nie mam pojęcie co to jest bo nie ma na nim żadnej informacji. Kolor jest ciekawy i krycie też ma dobre.

  
Na sam koniec lakier z brokatem. Drobinki nie są duże, daje on ładne wykończenie a pazurki pięknie połyskują. 




Wszystko razem wygląda tak :





Łatwe do zrobienia a efekt jest bardzo ciekawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)