środa, 29 maja 2013

W KOŃCU URLOP!!!!


W końcu się doczekałam :) w niedzielę po pracy skończyłam się pakować a w poniedziałek rano już wyjeżdżaliśmy :) Oczywiście autem . Podróż trochę trwa ale przynajmniej możemy dużo ze sobą zabrać :) Zawsze mam problem z pakowaniem...

Klify w Dover.
I ja na promie :p

Teraz pora na urlopowe pazurki . W końcu mogłam je pomalować, nawet trochę urosły .

Do ich pomalowania użyłam dwóch lakierów zakupionych w sklepie Asda . Zobaczyłam je akurat jak szłam do kasy, było tyle kolorów że nie mogłam się powstrzymać i kupiłam 4. Kosztowały chyba 1.75 funta czy coś koło tego.


Do pomalowania paznokci użyłam dwóch lakierów:

Wysychają dość szybko, ale musiałam nałożyć 2 warstwy żeby ładnie wyglądało. Niestety nie trzymają się długo, choć teraz mi to nie przeszkadza bo na urlopie będę mogła często zmieniać kolor paznokci. Nareszcie  mam na to czas :)


Takie kwiatki znalazłam u mamy w ogródku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)