niedziela, 19 maja 2013

Co nowego?


Czyli co przyniósł listonosz i nie tylko.


Dłutka do zdobienia paznokci: 


Zakończone z dwóch stron metalowymi kuleczkami różnej wielkości




Pomocne przy aplikacji różnych ozdób na paznokcie lub do robienia wzorków lakierem. Kiedyś lubiłam się w to bawić, zobaczymy co uda mi się stworzyć :)


Ecotools pędzelki do makijażu 

Już od dawna miałam na nie ochotę ale jakoś te ceny w sklepach do mnie nie przemawiały. Dlatego gdy znalazłam je na e-bayu (chyba jak wszystko :P )za parę funtów, nawet się nie zastanawiałam i od razu wzięłam 2 zestawy. Oczywiście musiałam czekać na nie ze 3 tygodnie bo szły aż z chin.




No właśnie...z chin.Sama do końca nie wiedziałam co zastanę po otwarciu paczki.

Pierwszy: zestaw pięciu pędzelków w lnianym etui. Wykonane są z syntetycznego włosia. Trzonki są bambusowe, wyglądają naturalnie i estetycznie. Niestety myślę, że to podróbki bo kiedy widziałam pędzle w sklepie na każdym był napis,poza tym czytałam że oryginalne mają literkę R obok napisu  ECOTOOLS a moje mają TM,ale czego mogłam się spodziewać za te pieniądze. Jak do tej pory raz ich używałam i malowanie idzie jako tako. Duży jest miękki ,nawet przyjemny, ale przy pędzlach do cieni trzeba się namęczyć żeby coś stworzyć. 

W drugim zestawie znajdują się 4 pędzelki w etui.



Maja krótsze trzonki, a włosie jest bardziej miękkie. Przyjemnie się ich używa, na pewno zabiorę je ze sobą na urlop.


Wszystko prezentuje się tak:




Teraz pora na mój DermaRoller. Moja pierwsza rolka zakupiona na próbę. 
Za pomocą mikro nakłuć pomaga odbudować napięcie skóry, przebarwienia i drobne zmarszczki. 


Wszystko było sterylnie zapakowane a rolka zabezpieczona specjalną folią. 
Rolka znajduje się w przeźroczystym, plastikowym opakowaniu.



Ja wybrałam igły o długości 0,5mm.
Szczerze mówiąc trochę się bałam jak zniosę to nakłuwanie ale nie było tak źle.




Jak na razie moja skóra dochodzi do siebie po zabiegu ale już widzę, że jest bardziej napięta i gładsza (zwłaszcza w okolicach oczu). Zobaczymy jak dalej będzie się z nim pracowało.


I na sam koniec odżywka i olejek ,,argan oil,, 
Kupiłam z czystej ciekawości, zobaczymy jak się spiszą .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)