poniedziałek, 29 kwietnia 2013

ZDOBYCZE :)

ZDOBYCZE :)


O tym co udało mi się upolować w second-handzie za funcika :)
Nie będę się rozpisywać za bardzo, po prostu pokażę :)
Oczywiście wszystko było oryginalnie zapakowane, ale rozerwałam paczkę zaraz po powrocie do domu :)



Jest to zestaw do domowego SPA w skład którego wchodzą:

 Trzy częściowa myjka.

 Drewniany masażer.


Mała drewniana szczotka.
Mała myjka w kształcie gwiazdki.


Wszystko znajdowało się w woreczku widocznym na zdjęciu więc do końca nie byłam pewna co znajduje się w środku :p na szczęście nie rozczarowałam się :)


Zestaw odpowiedni dla miłośników długich kąpieli  i przesiadywania w łazience , czyli doskonały dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)