środa, 24 kwietnia 2013

Flo Slek żel ze świetlikiem lekarskim i białą herbatą .




Zapewnienia producenta :
Usuwa objawy zmęczenia, łzawienia, podrażnienia i pieczenia okolic oczu, spowodowanych warunkami atmosferycznymi , przebywaniem w suchych pomieszczeniach, niewyspaniem.
Zastosowany w recepturze wyciąg ze świetlika wykazuje właściwości przeciw zapalne oraz kojące a wyciąg z zielonej herbaty przeciwświądowe. 



Jest to przejrzysty lekko żółtawy żel. Po nałożeniu szybko się wchłania , nadaje się pod makijaż. Jest praktycznie bezzapachowy. Nie podrażnia oczu a przede wszystkim nie łzawiły po jego nałożeniu co bardzo mnie ucieszyło gdyż miałam z tym problem gdy używałam innych kremów pod oczy. Nie klei się i nie roluje.






Produkt znajduje się w tubce o pojemności 15 ml, zapłaciłam za niego ok 3 funtów (e-bay).
Używam go już chyba półtora miesiąca i jestem zadowolona.
Nakładam go pod oczy i na powieki rano i wieczorem po umyciu twarzy.
Przyjemnie koi podrażnioną i wysuszoną skórę przynosząc natychmiastową ulgę. 
Pozostawia skórę delikatną, miękką, nawilżoną i ładnie napiętą.
Gdy nakładam go rano na zapuchnięte oczy pomaga im w szybszym powrocie do ,,normalnego,, stanu.


 Mam jeszcze dwa żele tej firmy w zapasie, oczywiście kupione w Polsce bo u mnie raczej ich nie znajdę a szkoda .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)