wtorek, 16 kwietnia 2013

Bielenda Pomarańczowa Skórka 
Cukrowy peeling do ciała 


Chciała bym wam przedstawić ulubieńca ostatnich dni.
Jest to peeling do ciała z kryształkami cukru trzcinowego.Ma konsystencje gęstej cukrowej pasty, bardzo przyjemny w aplikacji , choć kryształki dość szybko się rozpuszczają. Użyłam go dopiero 5 razy i nie mam już połowy opakowania więc nie jest zbyt wydajny.






Zamknięty w plastikowym opakowaniu, które pozwala na wydobycie produktu bez problemu.
Dla mnie jego zapach przypomina pomarańczowe landrynki :) Używam go na całe ciało,wykonując masaż kolistymi ruchami. Najchętniej stosowała bym go codziennie :)
 Skóra po nim jest wygładzona,  nawilżona , pachnąca (landrynkami) i nie wymaga użycia balsamu.
Nie wierzę w jego działanie ,,antycellulitowe,, ale pomaga w ujędrnianiu skóry  i poprawia humor :)
Używałam go razem z antycellulitową tarką i jestem zadowolona z efektów bo moja skóra była  ładnie napięta. Może i nie jest wydajny, ale na pewno kupie go ponownie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)